ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός 1-3 εργάσιμων ημερών,εφ όσον τα προϊόντα που ζητηθούν είναι άμεσα διαθέσιμα.
Η χρέωση κάθε αποστολής, εξαρτάται από το συνδυασμό μεγέθους και βάρους (σύστημα ογκομέτρησης Διεθνούς Οργάνωσης Εναέριων Μεταφορών ΙΑΤΑ). Αν το ογκομετρικό βάρος της αποστολής, είναι μεγαλύτερο του πραγματικού (περιπτώσεις ελαφρών δεμάτων με μεγάλο όγκο), τότε η χρέωση γίνεται με βάση το ογκομετρικό βάρος.
Τα Διεθνή Ογκομετρικά Βάρη υπολογίζονται με τη χρήση του ακόλουθου τύπου:
Ογκομετρικό Βάρος (σε χιλιόγραμμα) = (Μήκος x Πλάτος x ΄Υψος σε εκατοστά) / 5000
Δηλ. αν ενα κιβώτιο έχει βάρος 2 κιλά τα μεταφορικά του θα είναι 4,00€
Αν όμως το ίδιο κιβώτιο έχει διαστάσεις 30Χ30Χ30 τότε τα κιλά που θα υπολογιστούν για να κοστολογηθούν είναι 30Χ30Χ30 = 27000 / 5000 = 5,4 κιλά ( 6 κιλά )
Με αυτόν τον κανόνα συμμορφώνονται όλες οι εταιρίες μεταφορών
Το λίνκ που θα βρείτε στο email επιβεβαίωσης αποστολής της παραγγελίας σας είναι ο αριθμός αποστολής της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρίας κουριερ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ, με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την κατάσταση που βρίσκετε η παραγγελία σας
Σε κάθε μεταφορά υπάρχει πάντοτε η πιθανότητα απώλειας και αυτό υποχρεούται να το γνωρίζει ο πελάτης που κάνει συναλλαγές μέσω διαδικτύου.
Παρακαλούμε πάντα ελέγχετε την συσκευασία κατα την παραλαβή και αρνηθείτε την παραλαβή αν διαπιστώσετε φθορά στην συσκευασία και επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας
- Πληρωμή στο κατάστημα
- Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
- Paypal
- Πιστωτική Κάρτα
- Αντικαταβολή
Οι τιμές για παραγγελίες που κάνετε μέσω του internet είναι τις περισσότερες φορές φθηνότερες για κάποια προϊόντα μας για τους εξής λόγους:
- Τα πάγια έξοδα για την διαδικασία διεκπεραίωσης της συναλλαγής σας είναι περισσότερα.
- Δεν θα βρείτε όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στην ηλεκτρονική μας σελίδα άμεσα διαθέσιμα προς επίδειξη και άμεση αγορά
- Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικός ή με email, εντός 24 ωρών από την ώρα αποστολή της.
- Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης και ακύρωσης της παραγγελίας έως ότου ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της.
- Σε περίπτωση που έχει ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν (βάση της πολιτικής επιστροφής προϊόντων της επιχείρησης) καταβάλλοντας το μεταφορικό κόστος επιστροφής των προϊόντων.
- Για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στην επιχείρηση από ακύρωση της παραγγελίας υπεύθυνος είναι ο πελάτης.
- Σε κάποια προϊόντα θα σας ζητηθεί προκαταβολή.